Megaklinikan toimintamalli

Vuonna 2010 perustettu Megaklinikka on kehittänyt innovatiivisen terveydenhuollon palvelutuotannon konseptin. Toimintatapamme perusta on täysin uudenlainen palveluprosessi ja sitä tukeva toiminnanohjausjärjestelmämme, jonka ansiosta asiakkaille on mahdollista toteuttaa useampia hoitoja yhden käyntikerran aikana.

Uskomme, että jokaisella ihmisellä on oikeus helposti saataviin ja tehokkaisiin terveydenhuollon palveluihin. Missiomme on, että tämä on tulevaisuuden toimintamalli koko terveydenhuoltoalalla.

Palvelukonseptimme eroaa muista hammaslääkäriasemista, sillä pystymme hoitamaan asiakkaan kaikki suun terveyteen liittyvät asiat samalla käynnillä, hoitohuonetta vaihtamatta. Käynti voi siis olla pituudeltaan 20 minuutista yli kahteen tuntiin riippuen hoidon tarpeesta. Asiakas varaa hoidon aloitusajan tunnin tarkkuudella ja pääsee vastaanotolle haluamansa tunnin sisällä. Ilmoitamme tekstiviestillä tarkan vastaanottoajan puoli tuntia ennen hoidon arvioitua aloitusaikaa.

Emme toistaiseksi myy kuukausimaksullista hammashoitoa uusille asiakkaille. Ennen 1.4.2017 palveluun liittyneiden asiakkaiden sopimukset jatkuvat normaalisti sopimuskauden loppuun asti.

Varaa aika hampaiden tarkastukseen

Ajanvaraukseen